دعا کنید من نیز یکی از قربانی های آن گردم

امام روح الله :
ما باید سعی کنیم تا حصارهای جهل وخرافه را شکسته ، تا به سرچشمه ی زلال اسلام ناب محمدی صلی الله عیه واله برسیم.
و امروز ؛غریب ترین چیزها در دنیا اسلام است؛
ونجات آن؛قربانی می خواهد.
دعا کنید من نیز یکی از قربانی های آن گردم.

 در ان شب تاریک و ظلمانی که وجود کتبیت را  تماشاگر شدم ؛ بماند که چگونه ؟ به اصرار دوستی برتر از جانم؛ تو را مانند دیگران میدانستم .

تنها  آن شب این گونه گذشت. عسی ان تکرهوا شیئا وهو خیرلکم.

چراکه با امدن روز و طلوع خورشید ؛ افتاب دلیلی برافتاب شد ؛ چشمهایم بینا گشت وحیاتی زیبا را ؛ آغازیدم.

هر اندازه که نگاهم به تو ؛ خیره می شد؛ از اتش عشق؛ شعله ور تر میشدم و با سوختن هرچه بیشتر؛ به مبارکباد رب ؛ نزدیکتر می گشتم؛ بورک من فی النار ومن حولها.

 مجنون وار؛ در کوی وبرزن نامت را؛ فریاد کردم و به عشقت شهره شدم ، فاش بگفتم این سخن، شمس من و خدای من

تا انکه به من فهماندی ؛قرار نیست ؛ هر بی سروپایی به بارگاه قدسیت ؛ راه یابد.

بامدعی مگویید اسرار عشق ومستی     تا بیخبر بمیرد در عین خود پرستی

از این رو؛ لب فروبستم وهیچ نگفتم.

امروز سیزده ذی قعد ؛ روزی که نوشتن الفاظ شناساننده ی تو برای من را؛ به اتمام رساندی؛در این مبارک روز  و به شکرانه الطاف بی کرانه ات ؛ با توعهد میکنم ؛ احدی را مطلق نکنم؛ اما بنا به گفته ات ؛ درخمینی ذوب شده ی اسلام ناب ؛ ذوب شوم.

 

 

 

 

  • یک قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی