دعا کنید من نیز یکی از قربانی های آن گردم

امام روح الله :
ما باید سعی کنیم تا حصارهای جهل وخرافه را شکسته ، تا به سرچشمه ی زلال اسلام ناب محمدی صلی الله عیه واله برسیم.
و امروز ؛غریب ترین چیزها در دنیا اسلام است؛
ونجات آن؛قربانی می خواهد.
دعا کنید من نیز یکی از قربانی های آن گردم.

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیر المومنین ، جمله ای که بسیاری ، با افتخار و تبختر ، به یکدیگر هدیه می دهند واین سخن را از شعارهای خود ، به حساب می اورند.

از بد حادثه ، ساده انگاران -یعنی کسانی که دائما از برخورد امواج متحرک در هوا با تارهای گوششان ، فرحناک می شوند مشروط به آنکه ان امواج والفاظ مطابق میل باشد- به این متکبران ، دل خوش کرده اند و انان را سرمایه ها و اسوه هایی برای جامعه میدانند . غافل از انکه این زود باوران یک روی سکه را دیده و از نگریستن به روی دیگر محروم شده اند .

شناخت آن طرف سکه ، به کمی دقت نیازمند است .

اکثر افراد ؛ برای شناخت و شناسائی میزان بازدهی وکار امدی یک عقیده، به جامعه ای که طلایه دار و مدعی آن عقیده است ، خیره می شوند.


اگر زندگی داعیه داران ، مملو از سعادت و کامیابی بود ، نشان آنست که تفکر نافع و قابل پیرویست و گرنه عقیده ایست بی فایده و شاید هم مضر.

به خاطر این مهم ، فرموده اند : شیعتنا هم الباب به این معنا که هر کس میخواهد ما را بشناسد به شیعیانمان نگاه کند .

ولی با کمال ناباوری می بینیم : مدعیان شیعه گری با اعتماد به نفسی که به خود دارند ، از ارتکاب گناهانی چون غیبت ، فحش ، بددهنی، دروغ وریاکاری و تمسخر و .. ابائی نداشته چرا که ولایت مولایم علی ، با انجام عملیاتی شیمیایی ؛ گناهان انان را تبدیل به حسنات می کند .و با بدبینی ؛ افرادی که عقیده شان مخالف انان است را دشمنی لجوج دانسته و برائت از ان دشمنان را واجب کرده و در عین حال ، خود را شیعه و نمایندگان و مبلغان ولایت می دانند .

از این جا ، روی دیگر سکه نمایان می شود چرا که اعمال و رفتارو عقاید بدبینانه ی این شیعیان قلابی ؛ جاهلان حقیقت جو را ؛ دلسرد کرده و شیعه گری را بی فائده و بلکه مضر ؛ قلمداد می کنند وحتا از مقام ومنزلت امامان شیعه میکاهند که این چنین پیروانی دارند (تشویق دیگران برای پیوستن به ولایت مولا ؛ پیش کش مدعیان شیعه گری).

این روی سکه ؛ تنها به دست مدعیان شیعه گری امروزین منقش نشده است بلکه میراثی است به ارث رسیده از اولین منتحلین بالتشیع .

به این حدیث صحیح و شریف دقت کنید : ... قال ابوالصباح الکنانی لابی عبدالله ما نلقی من الناس فیک فقال ابوعبدالله وما الذی تلقی من الناس فی ؟ فقال لایزال یکون بیننا وبین الرجل الکلام ، فیقول جعفری خبیث فقال یعیرکم الناس بی ؟ فقال له ابوالصباح نعم قال فقال فما اقل والله من یتبع جعفرا منکم انما اصحابی من اشتد ورعه وعمل لخالقه ورجا ثوابه ، هولاء اصحابی .

ابوالصباح باشکایت به امام گفت: به خاطر شما ، از دست مردم چه می کشیم ؟ امام فرمودند : مگر به خاطر ما ، مردم ، باشما چه برخوردی می کنند؟ گفت؟ تا حرفی بین ما وآنها می شود ؛ می گویند ای جعفری خبیث ،امام فرمودند : به خاطر من ، از شما عیب می گیرند ؟ ابوالصباح گفت : آری ، امام فرمودند : به خدا سوگند آنها که از جعفر پیروی می کنند بسیار کمند ، اصحاب من کسانی هستند که در ورع سخت گیرندو برای آفریدگارشان تلاش می کنند وامید به پاداش او دارند . اینان اصحاب من هستند.

  • یک قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی